Betalen

Bij Gazonplus.nl kun je veilig online betalen.  Hierbij wordt het verschuldigde bedrag, via je eigen bank, direct van je rekening afgeschreven. Kom je een bestelling ophalen? Dan is het mogelijk om per PIN of contant te betalen. Meer informatie over betalen vind je hieronder.  

Wanneer je in Nederland woont kun je jouw online aankopen in de webshop veilig afrekenen met iDEAL. Hierbij wordt het gevraagde bedrag, via je eigen bank, direct van je rekening afgeschreven.

Je kunt betalen met iDEAL als je gebruik maakt van internetbankieren bij: ABN Amro, ING, Raboank, ASN Bank, Bunq, Knab, Regiobank, Revolut, SNS Bank, Triodos, Van Lanschot en Yoursafe. Het betalen met IDEAL is gratis.

Woon je in België? Dan kun je in de webshop veilig betalen via Bancontact. Je kunt gebruik maken van Bancontact wanneer je klant bent bij: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank.

Heb je telefonisch of per mail een bestelling geplaatst en kom je deze zelf ophalen? Dan kun je bij ons op locatie betalen met PIN of contant. Achteraf betalen of betalen in termijnen is niet mogelijk.

Controleer op je rekening of er daadwerkelijk geld is afgeschreven. Is dit niet het geval? Dan raden we je aan om de bestelling opnieuw te plaatsen.

Wanneer het opnieuw niet lukt kun je ons de bevestigingsmail toe sturen met het verzoek om een factuur op te stellen. Zodra de factuur is voldaan via een reguliere transactie, markeren we je bestelling als voltooid en zetten verdere afwikkeling in gang.

Wanneer je na het plaatsen van een bestelling geen orderbevestiging hebt ontvangen, controleer dan eerst het spam postvak in je mailbox.

Staat de orderbevestiging hier niet tussen? Stuur dan een mail naar info@gazonplus.nl of bel tijdens kantooruren met +31(0)411-646950. Dan zoeken we samen naar de oorzaak van het probleem.

Zodra we je bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging. Heb je een account aangemaakt? Dan kun je jouw factuur ook downloaden door in te loggen op “Mijn account’.

Overige klantenservice